Algemene voorwaarden EHBO-aanvraag


De Evenementen E.H.B.O ers

1.0. Aanvraag EHBO bij evenementen

1.1. Indien u van onze diensten (EHBO bij evenementen) gebruik maakt, dan verzoeken wij u het hiervoor bestemde aanvraagformulier ingevuld en ondertekend te retourneren.

1.2. De aanvraag EHBO bij evenementen dient uiterlijk 5 weken voor het evenement bij ons binnen te zijn. Deze tijd is nodig voor de werving, planning en inzet hulpverleners, materiaal en eventueel ondersteuningsverzoek bij overige  E.H.B.O verenigingen

1.3. Onze EHBO'ers worden vrijblijvend voorzien van consumpties.

1.4. De Evenementen EHBO'ers wijst u erop dat de mogelijkheid bestaat dat de aanvraag niet kan worden gehonoreerd.

1.5. De Evenementen EHBO'ers. zal ernaar streven om zo snel mogelijk schriftelijk uitsluitsel te geven.

1.6. Bij annulering van de hulpverlening bereken we 75 % van de kosten. Deze kosten bereken we alleen als er 48 uur voor aanvang van een hulpverlening wordt afgemeld.

2.0. Inzet De evenementen EHBO ers.

2.1. Naar het insturen van het aanvraagformulier hulpverlening zal de Evenementen EHBO'ers bepalen hoeveel hulpverleners er nodig zijn en welk materiaal er ingezet zal gaan worden. Uitgangspunt is dat voor elke hulpverlening minimaal twee hulpverleners per dienst ingezet zullen worden.

2.2. De Evenementen EHBO' ers, zorgt ervoor dat tijdens het evenement goed opgeleide hulpverleners worden ingezet. Alle hulpverleners zijn minimaal in bezit van een geldig EHBO diploma. Eventuele inzet van stagiaires, etc. zal vooraf worden overlegd met de organisatie van het evenement.

2.3. De hulpverleners handelen conform de laatste druk van het Oranje Kruisboekje en de goedgekeurde behandelingsprotocollen.

2.4. Bij ernstige verwondingen wordt een huisarts en/of ambulance ingeschakeld. De Evenementen EHBO'ers is niet aansprakelijk voor eventueel daaruit voortvloeiende kosten.

2.5. De Evenementen EHBO'ers kan volgens afspraak zorg dragen voor de tijdelijke opvang van zoek geraakte kinderen. De organisatie draagt zorg voor een eventuele opvanglocatie.

2.6. De Evenementen EHBO'ers kunnen niet worden ingezet voor orde- en veiligheidstaken.

2.7. De communicatiemiddelen van De Evenementen EHBO'ers  zijn alleen bedoeld voor de noodzakelijke berichtgeving van medische aard en zal niet worden ingezet ten behoeve van organisatorische ondersteuning.

3.0. Behandeling slachtoffers

3.1. Om de privacy van de slachtoffers zoveel mogelijk te waarborgen, wordt daar waar mogelijk het slachtoffer opgevangen en/of behandelt in een door de organisatie beschikbaar gestelde ruimte. Deze ruimte is niet toegankelijk voor publiek en bij voorkeur afsluitbaar. Op verzoek van de organisatie kan eventueel door De Evenementen EHBO'ers diverse vormen van opvang- en behandelruimtes worden ingezet.

3.2. Tijdens de opvang en verzorging van slachtoffers (en zoekgeraakte kinderen) wordt door De Evenementen EHBO'ers. een aantal persoonsgegevens genoteerd. Deze gegevens zijn vertrouwelijk en worden met de uiterste zorg behandeld.

Indien nodig worden de gegevens die noodzakelijk zijn voor een adequate behandeling verstrekt aan de betreffende hulpdienst. De medische en persoonsgegevens worden niet verstrekt aan de organisatie of derden. Het is voor de organisatie wel mogelijk een overzicht te ontvangen met het aantal behandelingen en letsels.

4.0. Aansprakelijkheid De evenementen EHBO ers.

4.1. De Evenementen EHBO'ers heeft voor al haar vrijwilligers een collectieve aansprakelijkheidsverzekering afgesloten.

4.2. De Evenementen EHBO'ers  zal geen voorbehouden handelingen volgens de wet BIG uitvoeren.

5.0. Kosten hulpverlening

5.1. De inzet van De Evenementen EHBO ers brengt kosten met zich mee. Een deel van de kosten worden doorberekend aan de organisatie van het evenement. Per dagdeel zal een vast bedrag  worden doorberekend als tegemoetkoming in de kosten van de diverse opleidingen, verzekering, werkkleding, etc. Overige kosten zoals reiskosten, verbruik materialen, Btw, etc. worden eveneens doorberekend.  Het is mogelijk voorafgaande aan het evenement een offerte te ontvangen. 

5.2.  De Evenementen EHBO'ers hanteren 1 tarief van  €30.00 euro per uur met 2 Hulpverleners. Voor elke EHBO,er extra word € 15,00 euro per uur extra gerekend. Een A.E.D  gewenst op u Evenement? Dat kan tegen de kosten € 25,00 per dag. Tevens kunt u bij ons tenten huren, als er geen ruimte aanwezig is voor een EHBO post. Kosten hiervan zijn: Tent 3x4 meter €25,00 per dag / evenement, een tent van 3x3 meter €15,00 per dag / evenement.

Prijzen opgesteld op 01-02-2015

5.3. Na afloop van het evenement ontvangt de organisatie een factuur voor de inzet van De Evenementen EHBO ers. Wij verzoeken u om binnen 14 dagen na dagtekening van de factuur het bedrag over te maken op bankrekeningnummer NL18RABO0172422760. De Evenementen EHBO'ers, onder vermelding van het factuurnummer.

6.0. Gegevens. De Evenementen EHBO'ers 

Vorselenburgstraat 19 - 2405 XJ Alphen aan den Rijn. Telefoon: 0683084242 

Download het aanvraagformulier

Neem contact op